تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

محصولات ایسوس

نمایندگی ایسوس

  ایسوس از دیرباز تاکنون به تولید محصولات مختلفی از جمله ؛ لپ تاپ ، مادربورد ، رایانه ی شخصی ، سرور، نمایشگر کریستال ، کارت ویدیو ۳ بعدی ، روتر بی سیم ، قطعات شبکه ، ابزار جانبی، پروژکتور و… پرداخته است . تمام محصولات ایسوس در سه سطح برای کاربران عادی، حرفه ای و خاص طراحی و تولید می گردند.  در این قسمت به بررسی تاریخچه ای از محصولات ایسوس می پردازیم :

  • مادر بورد ایسوس : در سال ۲۰۰۰قراردادی با شرکت ایسوس امضا شد که حاصل آن تولید مادربوردهایی برپایه ی پردازنده ی اینتل بود .  مادربورد Crosshair VI Formula ایسوس به عنوان مادربورد تیم FX شرکت AMD جهت ثبت رکورد جهانی فرکانس پردازنده، مورد استفاده قرار گرفت و موفق به ثبت رکورد در کتاب گینس گردید.
  • کارت گرافیک ایسوس : کارت گرافیک افسانه ای ARES توسط شرکت ایسوس ساخته شد . هم اکنون کارت های سری MARS II و Direct CU II در رده‌ی خاص قرار می گیرند. کارت های گرافیک تولیدی با خنک کننده های اختصاصی Direct CU II و MARS II، از قدرتمندترین و پرفروش ترین کارت های گرافیکی جهان هستند.
  • در سال ۲۰۰۵ شرکت ایسوس اولین کارت گرافیکی مجهز به فناوری Physx انویدیا را وارد بازار کرد و پنجره ای جدید برای بازی دوستان گشوده شد .
  • تجهیزات سرور ایسوس : بدون اغراق می توان گفت ، تجهیزات سرور ایسوس ، یکی از بهترین ها درجهان می باشد و این امر توسط اکثر سایت های معتبر و مراکز داده ی جهان مورد تایید قرار گرفته است .
  • نوت بوک ایسوس : درسال ۲۰۰۶ برای اولین بار نوت بوک های خاص ایسوس به سفارش شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی (Lamborghini) با پسوند VX معرفی گردیدند. این نوت بوک‌ها در تعداد محدود تولید شدند و قیمت بالایی نسبت به سایر رقبا داشتند.
  • محصولات خانواده‌ی Eee : این محصولات شامل Box PC ، Top و Pad Transformerمی باشند . Box PC برای تولید نت تاپ ، Stick برای تولید تجهیزات بی سیم که با تشخیص حرکات دست کاربر، کارکردی مشابه ماوس دارد، Top شامل کامپیوترهای All in one و در نهایت Pad Transformer که تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید ۳ است ، می باشد.

  در سال  ۲۰۰۷  ،  کارخانه‌ی مرکزی ایسوس به سه بخش Asus ،Pegatron  و Unihan Corporation تقسیم گردید. در سال ۲۰۰۸ایسوس فعالیت خود را ، روی تجهیزات با سیستم عامل اندروید  به صورت یک پروژه‌ی منبع باز (Open Source) آغاز کرد. ایسوس به توزیع گسترده و مناسب محصولات خود در سطح جهانی معروف است و محصولات این شرکت به راحتی در دسترس هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.