تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

تعمیر تبلت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

محصولات ایسوس

نمایندگی ایسوس

  ایسوس از دیرباز تاکنون به تولید محصولات مختلفی از جمله ؛ لپ تاپ ، مادربورد ، رایانه ی شخصی ، سرور، نمایشگر کریستال ، کارت ویدیو ۳ بعدی ، روتر بی سیم ، قطعات شبکه ، ابزار جانبی، پروژکتور و… پرداخته است . تمام محصولات ایسوس در سه سطح برای کاربران عادی، حرفه ای و خاص طراحی و تولید می گردند.  در این قسمت به بررسی تاریخچه ای از محصولات ایسوس می پردازیم :

  • مادر بورد ایسوس : در سال ۲۰۰۰قراردادی با شرکت ایسوس امضا شد که حاصل آن تولید مادربوردهایی برپایه ی پردازنده ی اینتل بود .  مادربورد Crosshair VI Formula ایسوس به عنوان مادربورد تیم FX شرکت AMD جهت ثبت رکورد جهانی فرکانس پردازنده، مورد استفاده قرار گرفت و موفق به ثبت رکورد در کتاب گینس گردید.
  • کارت گرافیک ایسوس : کارت گرافیک افسانه ای ARES توسط شرکت ایسوس ساخته شد . هم اکنون کارت های سری MARS II و Direct CU II در رده‌ی خاص قرار می گیرند. کارت های گرافیک تولیدی با خنک کننده های اختصاصی Direct CU II و MARS II، از قدرتمندترین و پرفروش ترین کارت های گرافیکی جهان هستند.
  • در سال ۲۰۰۵ شرکت ایسوس اولین کارت گرافیکی مجهز به فناوری Physx انویدیا را وارد بازار کرد و پنجره ای جدید برای بازی دوستان گشوده شد .
  • تجهیزات سرور ایسوس : بدون اغراق می توان گفت ، تجهیزات سرور ایسوس ، یکی از بهترین ها درجهان می باشد و این امر توسط اکثر سایت های معتبر و مراکز داده ی جهان مورد تایید قرار گرفته است .
  • نوت بوک ایسوس : درسال ۲۰۰۶ برای اولین بار نوت بوک های خاص ایسوس به سفارش شرکت اتومبیل سازی لامبورگینی (Lamborghini) با پسوند VX معرفی گردیدند. این نوت بوک‌ها در تعداد محدود تولید شدند و قیمت بالایی نسبت به سایر رقبا داشتند.
  • محصولات خانواده‌ی Eee : این محصولات شامل Box PC ، Top و Pad Transformerمی باشند . Box PC برای تولید نت تاپ ، Stick برای تولید تجهیزات بی سیم که با تشخیص حرکات دست کاربر، کارکردی مشابه ماوس دارد، Top شامل کامپیوترهای All in one و در نهایت Pad Transformer که تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید ۳ است ، می باشد.

  در سال  ۲۰۰۷  ،  کارخانه‌ی مرکزی ایسوس به سه بخش Asus ،Pegatron  و Unihan Corporation تقسیم گردید. در سال ۲۰۰۸ایسوس فعالیت خود را ، روی تجهیزات با سیستم عامل اندروید  به صورت یک پروژه‌ی منبع باز (Open Source) آغاز کرد. ایسوس به توزیع گسترده و مناسب محصولات خود در سطح جهانی معروف است و محصولات این شرکت به راحتی در دسترس هستند .

قیمت هوآوی واچ در آلمان 349 یورو است

هوآوی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل از ساعت‌هوشمند خود رونمایی کرد. این کمپانی چینی، هواوی واچ را در سه نسخه‌ی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌‌ی بازار خواهد کرد.

هر یک از این نسخه‌ها بند‌های متفاوتی را نیز به‌همراه خواهند داشت. ضمنا کاربران قادر خواهند بود از میان ۴۰ ظاهر گرافیکی ساعت، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. قطر صفحه‌ی نمایش این ساعت‌هوشمند ۴۲ میلی‌متر است و رزولوشن آن نیز ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل است، از این‌رو تراکم پیکسلی این ساعت‌هوشمند ۲۸۶ پیکسل در هر اینچ است.

هوآوی ساعت‌هوشمند خود را با استفاده از استیل ضد زنگ تولید کرده و کلید فیزیکی آن نیز در موقعیت ساعت ۲ قرار دارد. با استفاده از شارژ القایی می‌توان هوآوی واچ را شارژ کرد. در این ساعت‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون 400، حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایت و سیستم عامل اندروید ور در کنار بلوتوث ۴.۱ استفاده می‌کند. از جمله‌ی سنسورهای تعبیه شده در این ساعت‌‌هوشمند می‌توان به سنسور ضربان‌سنج، سنسور شش بعدی و شمار دیگری از سنسورها اشاره کرد. کاربران قادرند از طریق این سنسور‌ها مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و تعداد قدم‌ها را نیز به‌همراه اطلاعات دیگر داشته باشند.

نمایندگی هوآوی